magnus28 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Har nå funnet meg bil og gjør et prisstunt på bilen min! Først til mølla!!! Grunnet behov for større bil, selger jeg nå min 2001 325XIAT til innbyttepris! Dette er et kupp! Norges absolutt billigste!! Nydelig velutstyrt bil med flott fargekombinasjon! Eu godkjent til November 2009. Alt av slitedeler er skiftet fortløpende. Ekstremt behagelig å kjøre og har et skikkelig fraspark! Nye sommer og vinterdekk på fine alufelger, 17"sommer og 16"vinter. Forbruk er 0.75l/mil på langkjøring og ca 0.9 blandet.Det er to rustflekker på bakluke. Følger med lakk. Årsavgift er betalt! Pris 205000,- Ring meg på 911 11 222 ved interesse. Får du ikke tak i meg, send en sms. (reiser til Svalbard fra 14-17/3) Utstyr Lasteholdere/skistativ Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Takrails Vinterhjul Xenonlys Air Condition Bagasjeromstrekk Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Farget glass Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter ABS-bremser Airbag foran Alarm Antiskrens Antispinn Diff.sperre Sideairbager Startsperre Stålbjelker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Har du bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Noen bilder er lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Har sett litt på denne... Men er det ikke el.vindu bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei! Nei det er ikke el. vinduer bak. Men det store behovet er vel heller ikke der... Kan legge til at det er montert nye blinklys foran som står mer i stil med hovedlyktene, og parklysringer. Splitter nye xenon pærer. Kan ta E-39 touring som delbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Fin pris det her ja, men hvor mye har den gått..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Sorry... Glemte km stand. Den har gått 125000km. Det er samboeren min som har brukt bilen så lenge vi har hatt den. Det har vært snakk om til og fra jobb. Forrige eier var en 60åring som kjøpte bilen ny for 650000,- i 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Er det virkelig ingen her som har nese for en god handel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Kanskje jeg kan ta den.. må tenke litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Men hvor i verden er Veggli? Er det nedfellbare bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Men hvor i verden er Veggli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hei. Det er nedfellbare seter ja. Veggli ligger midt mellom Drammen og Geilo. 2timer fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg