t0rerik Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Passer dashbord fra coupe og sedan overens? Edit: E36!
Fliid Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Et lite triks er og skrive om det er til e30, E36, E46, E39 osv. osv. i topic. så får du de rette folka til og titte på tråden din.
opt Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Er ikke 100% sikker, men den biten som sitter over kickpanelene er hvertfall forskjellige, noe som igjen får meg til å anta at det er forskjeller på selve dashbordet også.
t0rerik Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Ok.. men er det mulig å få et sedan dashbord inn i en coupe uten for store modifiseringer?
opt Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Det går helt sikkert på et vis, personlig ville jeg fått tak i et fra coupe. Er alltids noen som har liggende, har faktisk et jeg når jeg tenker meg om.
t0rerik Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 For fremtidige luringer som gjør samme tabbe som meg, så er det forskjell! Passer ikke på førersiden, da det tydeligvis er lenger frem til frontruta på sedan enn på coupe... Blir helt feil rundt venstre a-stolpe, som jeg tviler på lar seg tilpasse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå