Gå til innhold

Haster!!! Bytter front/lykter på E-34 nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har demontert hele fronten på bilen, og skal sette sammen igjen. Men det er noen ledninger jeg ikke finner ut av. Har lokalisert alt til blink-, park-, nær-, fjern-, tåke/kurve-lys, el just og utetemp. Dette er en bil som har vært skadet og rettet før jeg kjøpte den. På høyre side sett forfra, komme det ut en ledningsbunt ca ved blink, den har 6 ledere, to er ved høyre side, to går til midt og har en gul kontakt (lik den til utetemp) og de to siste lederene rekker bort til venstre side av bilen. Alt dette sett forfra. På høyre og venstre side er kontakteene sliti av. Noe som vet hva dette er til??? Haster

Skrevet

Tja... Lurte på om det hadde noe med spylere til tåke/kurvelys. Men det er jo bare slanger fra spylertank til dyser.

Skrevet

på min er det egen tank med spylermotor på spredere og lykter. denne ligger nede til venstre, men de blir ikke dratt ned når man tar ned frontfanger. bare sett på tenninga og se hva som ikke fungerer, ;)

Skrevet

Tja, under hundre meter med elektrotape fant jeg en orginal rund kontakt, koblet ifra så jeg slapp flere meter med løse ledninger. Lurer på om bilen har vært ombygd ved import. Tidligere hadde jeg tåke/kurvelys som jeg mistet da jeg brukte fronten som snøplog en tidligere vinter, da fungerte tåke/kurvelysene kun sammen med nærlys. Nå når jeg koblet nye tåke/kurvelys på bilen så fungere de sammen med både park- og nærlys. Tror det kan være byttet om da bilen ble reparert etter en skade i fronten før jeg kjøpte bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...