kawaman Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei. Dette er liksom ikke bil da,men hjul og motor,legger ut noen bilder av sykkelen min,må jo vises fram den og.. Fant også denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Ingen som har interesse for sykkel her?? Fant noen spec for denne: http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki/19 ... R%20Ninja/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 jo, men hovedsaklig gamle Harleyer. Men an va fine din da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Sykler er herlig om sommeren. Spesielt racing, har alltid digget de syklene! Har testa litt diverse racing, ingenting som gir så mye kick som en slik på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diaz Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 sykkel er best he, har en kawa ninja 636 2003 model. gleder meg til å ta den ut. hadde sånn grønn for to år siden, fin sykkel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Meget pen sykkel,men digger mest yamaha 600 2001 eller 2 model med dem nye lyktene rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Her er noen bileder av min Yamaha YZFR6 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Nice Nice Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530trønder Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 heisan har hatt 2stk av disse modellene. har mye erfaring.er det noe du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Små barn! Moped som er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Har en greie for streetfighter-looken jeg. Strippa r-sykkel ser brutalt ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 heisanhar hatt 2stk av disse modellene. har mye erfaring.er det noe du lurer på? Hadde bare for meg at jeg skulle legge ut noen bilder og sånt da vettu,har god kontakt med Alf Graarud i Sarpsborg,di driver med Kawasaki,så jeg får nok hjelp der om jeg trenger.. Jeg kjøpte den i fjor av Alf Graarud, 65000.-kr ferdig reg,ny overhalt gafler + skiver og klosser foran.. Syns hvertfall selv jeg gjorde et godt kjøp Sykkelen er tidligere eid av eldre kæll på Biltilsynet,så den er rimlig strøken til og være 10 år. Moro at det er flere her som digger Bmw og mc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diaz Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 du burde lakkere felgene på din ninja. bedre med svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 du burde lakkere felgene på din ninja. bedre med svart Syns di er kule som di er,svarte eller grønne felger har jo di fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå