JanE24 Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har lyst til å overhale 3,5l M30 motoren min i E24en! Hva bør en overhaling koste? Hva bør gjøres? Tenker også å bytte taktrekket! Noen som vet hvor man kan få tak i nytt og hvem som kan gjøre jobben? Takker for tips, kontakter og erfaringer! På forhånd tusen takk! Hilsen Jan Endre!
Bimmerlars Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Regn med i overkant av 20.000 ved overhaling. Om du gjør det selv selvsagt. Hadde hona sylindra, skifta ringer, skifta veiv og rådelagre og skifta oljepumpe. Skift hele registeret. Nye kjeder til kam og oljepumpe, strammeskinne, glideskinne og strammer. Toppen bør få full gjennomgang. Nye styringer og tetninger. Glassblåse ventiler og seter. Slipe ventiler og seter. Ny kamaksel, vippearmer og vippearmsaksler. ++
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Taktrekk tror jeg bmw fortsatt har. Jeg kan sikkert være behjelpelig med og skifte, men da må du ta turen ut i fra trondheim og til fosen
JanE24 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Takk for gode tips! Sier ifra når jeg bytter jeg, Kim! Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå