Alek320i Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Fant ut at det var på tide å sette på sommerfelgene i dag, men når jeg skulle til å vaske dem rene, fant jeg masse stygge merker på felgene. Mest midt på kanten av bakfelgene, som ikke ser ut. Fant raskt ut at det var aluminiumen som var korrodert. En felgpakke til 12.000 burde vel strengt tatt holde litt lenger? Felgene er faktisk under ett år gamle. Pene er dem også. Null kantkjøring eller lignende. Noen som har vært borti dette? Evt. vet åssen det er med reklamasjon på det?
Bonden Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hvis di er kjøpt i butikk i norge (fast utsalgssted) gjelder 5 års reklamasjonsrett.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Dette kan du nokk skylde deg selv for, du burde ha vasket dem før du la dem bort for vinteren For å få til billige felger må de spares en plass, og den enkleste måten og kutte utgiftene på en felg er vell på legeringen. Skall du klage på dem, må du iallefall ikke si att de har ligget skittene i gragen hele vinteren...
Alek320i Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Dette kan du nokk skylde deg selv for, du burde ha vasket dem før du la dem bort for vinteren For å få til billige felger må de spares en plass, og den enkleste måten og kutte utgiftene på en felg er vell på legeringen. Skall du klage på dem, må du iallefall ikke si att de har ligget skittene i gragen hele vinteren... Ah, ok.. Tyder jo på at felgene er no skikkelig dritt da. Har ikke vært borti dette før med andre felger. Får stikke innom der jeg kjøpte dem å høre hva de har å si.
HHA Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kunne ikke lagt ut noen bilder sånn at vi får sett hvordan skaden er da?
Alek320i Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Kunne ikke lagt ut noen bilder sånn at vi får sett hvordan skaden er da? Kan prøve å få til det i morgen Er litt seint nå
HHA Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Ok den er grei Ja er litt seint nå, hadde egentlig ikke regna med at du skulle svare før i morgen heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå