k3n Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hei, var meget usikker på hvor jeg skulle putte denne, men noen admins får flytte den om den ikkje skulle passe inn her. Tenkte å åpne denne skiluka på min e46 Coupe, men den er meget tett kan du si. Noen andre som har fjernet denne eller fått tak i noe ettermonteringssett eller noe??
TerjeAa Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Er det ikke bare å kjøpe lokket til den andre siden og så står det vel hva du må gjøre der evt snakke med de du kjøper av.? (BMW?)
Bjørn 320 Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Spør du meg så ser det ut som den berre er pressa fast punktvis rundt...vil tippe det skal gå å banke det ut med ein hammar
k3n Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Bjørn 320, du er inne på noe her. Skal prøve slå litt imorgen så kan jeg med update itilfelle det er noen sjeler der ute som vil vite
Riefarn Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Flere her inne inkl. meg selv har gjort dette, banket den bare fint ut med hammer etter det jeg husker..
Stephan.s Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg brukte dremel når jeg fjernet de punktene. Hammer og meisel f.eks fungerer, men du bøyer jo stålet litt i prosessen.
k3n Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Var å testslo litt ute nå, men ser ut til å sitte ganske godt. Får ta en bedre titt å bruke litt mer voksent verktøy imorgen på jobb. Slik ser ut når du ser ifra bagasjerommet.
k3n Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Kan det stemme at hele stoffet på baksiden er limt fast?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå