J.A.L Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 som overksriften.. hva er den beste måten å styre tenning på.. kan jeg bruke fordeler? takker for svar mvh:)
J.A.L Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 okei.. å da kan jeg styre tenning vie haltech? men hva skal gi ecu-en signal? mange mange takk for hjelp:)
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Ja haltech styrer tenninga. Du må som sagt låse vektene i fordeleren og koble av vakumslangen. Eventuelt montere 325 fordeler på kammen. Som trigger til Haltechet er det beste å skaffe 60-2 triggerhjul og sensor fra en facelift motor. Dette er plug and play sammt meget enkelt å stille inn.
J.A.L Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Okei da har jeg fått oppskriften:) men 60-2 er det sensoren som skal sitte på veivakselen? takk for svar:)
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Reimhjulet på facelift motoren har 60 tagger. Det har egentlig bare 58 fordi det mangler 2 slik at hjernen skjønner hvor veiva er, derav navnet 60-2. Så står det en induktivføler som lager signalet til hjernen av disse taggene.
ehrnst Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 60-2 er nok best å trigge med ja. Selv bruker jeg den orginale sensoren i fordeleren
J.A.L Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 jepp jepp.. det jeg lurte på c.. om det gikk å bruke den.. okei.. takk for all info så får jeg c hva jeg gjør;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå