Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal bytte fronten pga trøndersk vinter og glassfiberfront ikke liker hverandre...:D Fronten er sprukket 3 plasser og mangler ein liten bit av den....Det blir ein ny m-tech front med Carbon plate og cupwings.. og ja, det blir E36 M3 front ja... ikkeno E46 lookalike ;-) hehe....

Skrevet

Fin is du har. Eneste jeg syns du bør bytte ut er bakfangern. Få tak i en m3 bakfanger. Ser mye mere ryddig ut enn den originale med leppa som stikker langt ut! Cupwings?

Ikke sånne her håper jeg:

19021-0_p.gif

Skrevet

nope...ikkeno sånne harry cupwings nei :D..hehe... tenkte på slike som de selger på GS i carbon... men som sagt bare ein vurderingssak enda :) hvis det blir cupwings, blir det småe og smakfulle... :)

og det er faktisk org M3 fanger som står på, så trur ikke den blir byttet enda neij.. :) hehe...

Skrevet

kikka på denne ei å :) men ble ikke kvitt min i tide gitt.. råstilig bil! Gratulere, bra å høre at den ble kjøpt av en entusiast! :D

Skrevet

står org m-tech på fangern i merkelabel innaforr, men er ikke så nøye... regner med at denj oxo blir bytta ut etterhvert..:)

mest sannsynlig til ein GTS fanger ellerno...

event til org m3 med dbl eksosuttak på diffuseren:)

Skrevet

For de som lurer på stolene, så er de trekt opp gjennom automote...

vet ikke hvor de gjør det eller om de gjorde det selv.:)

ellers så kan de bli trukket opp på Lund møbeltrekking på levanger....

i påska skal toppen av og overhales og byttes toppakkning.. samt gå over bensin og tenningssystemet :) så er det noen som kjeder seg i påska så er det bare å komme en tur :) hehehe... gjerne ta med planverktøy for planing av topp... hehehe...

Skrevet

nyvaska og skinnbehandla... nå e det bare å vent t våren kjem for fullt.. så bli det hellakkering.. med sort tak med fri overgang... ;) litt lik det forrige bilprosjektet mitt.. :-D (var ein audi det da, ettersom dama hadde d og hu oxo var bilgal ) :D

zmpyfnw5ylka9x5bk501.jpg

tsj8wj012zbqcb0utl9u.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...