RogE36R Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Selger mitt prosjekt da jeg ikke har tid eller plass til og holde på med den. Og lurer heller på å kjøpe meg en mye nyere bil.. Bilen er en 86model 320i, km ca: 270 Har ikke vært skilter på den på to år, er noe rust i torpedoegg og nede i gulvet akkuratt i begynnelsen på hjulbue(er kuttet ut, og påbegynt sveiset) men ellers under og i bagasje rom er det bra.. Karroseriet er også veldig bra for rust og helt bulkfritt(utenom høyre forskjerm) Motor starter lett å går fint uten ulyder, gir virker også bra. (har såvidt fått kjørt den) Toppen som står på motoren har kvass kam, men org. toppen følger også med. Står på 16"azev felger, som forresten er godkjent i vognkort sammen med senking.. Har også rieger gts sideskjørt og m3bakfanger og en eller annen lippe foran (er ikke så veldig på styling ) Har også sorte de lykter.. Pris ca5000,- men bare å komme med bud Å bare å komme med spm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ingen som vil pusse opp eller ha dele-bil? Selger den helst hel men begynner vel snart å selge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Er muligheter for å få denne registrert etter en liten opp pussing? Altså du har nødvendige papirer på den? aaah, Så nå at du bor i Bergen. Kan bli dyrt å få den oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ja tror ikke det skal være så veldig mye å gjøre for å få den godkjent og på veien.. Bremser virker bra, håndbrekket er i orden og alt av lys virker.. Har vognkort å alt e på stell ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 kan ikke du melde meg på 91648820 , mvh andré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 hvis du selger i deler.. hvor mye for sorte de lykter? er det de som står på? så ikke VELDIG svarte ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hvor i bergen bor du? Veldig intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Solgt? Ellers kjøper jeg den fort, 5k, jeg trenger en bil som tåler litt skamkjøring på bane i sommer! Når tikker turtallsperren inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Denne er min nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg