Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver nå på vegne av min far som er litt desperat.. Han startet nemlig sin bmw e39 og så skjedde det noe RART, bilen stoppet og da han prøvde å starte den igjen slura den bare på starteren. Han er sikker på at kamkjedet har sliti, men er usikker på hvor mye(hvor stor del av det som er ødelagt). Men spørsmålet er: Siden motoren ikke er startet (for det er den faktisk ikke, tross forsøket) kan det ha skjedd stor skade? Hva kan skje? Han skal bytte det selv hvis det rett og slett bare er kjedet som har ryki. Noen som har noe å komme med? Vet en pappa som blir glad for det meste av info som kommer hans vei om dette her..

Så hvis noen har noe å si: Post så tastaturet blir varmt her ;)

Skrevet

Må jo nesten bare åpne opp og ta av kjede å sjekke at ventilene går rett å kammen snurrer pent. Så er det bare å håpe at ventilene ikke har fått en smell, siden bilen ikke gikk engang så vil jeg tro det skulle gå greit ;) At det bare er å bytte kjede å strammere så er bilen frisk igjen :P Kronglette og komme til, husker det var trangt på e34'a, av med front å radiator å det får å komme lettere til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...