locchris Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hei!!! Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe nye låser til min e36 til en billig penge??? Er det vanskelig å bytte de låsene selv???? Låsene på min 318i e36 er gått i vrange!!! mvh Chris
Riefarn Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Er det låsesylindrene på fremdørene som er gått, eller er det sentrallås som ikke fungerer? Bytte låsesylindre er en ganske grei jobb, men regn med mye tid og mye knoting hvis du ikke har gjort dette før. Sjekk hos schmiedmann.no Har noe låsedeler liggende, men bare til passasjerdør og bakdører.
locchris Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Hei!!! Har engentlig ikke mye peiling på slikt..... Det er sentrallås på bilen, men på førersiden går nøkkelen bare rundt og rundt.... den "biter" kun noen ganger!!! Og bagasjeroms lokket..., der går ikke nøkkelen rundt!!!! Noen ganger låser hele bilen seg når jeg trykker inn knappen på bagasjeromlokket!! mvh chris
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Kan høres ut som om låsesylinderen er ødelagt. Jeg har en helt ny slik liggende som jeg skulle bytte på den E36'en som jeg hadde tidligere. Men den må kodes om hos BMW forhandler til å passe din nøkkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå