Vegard1 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Som topic sier, så lurer jeg på hvordan jeg får ut klimaanleggenheten i en E46 sedan '00 mod. Har tatt ut cd-spilleren, men kommer ikke så mye lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 er det ikke 2 skruer neden for cd spilleren, en i hver side, skru ut de og dra den forsikti ut og opp/eller var det ned, jeg gjorde dette for en måned siden på min, var meget enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ser ingen skruer jeg. Den sitter som bare det. Tok et kjapt bilde med mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 vist det er bare panelet der du skal ha av, er det bare å putte fingra bak og dytte den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Har prøvd, men den sitter som støpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 hmm, ble usikker jeg nå, kan demontere min min i morgen for og se hvordan jeg gjorde d, var meget enkelt ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå