Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke stygg lyd i m50 nei ;)

Men i e34 er det m50 som gjelder, siden det er 5serie, der skal alt være på stell, litt luksus bil det. m50 har jo mere moment og power å, det trenger e34'a :P

i e30 skal det gå litt ujevnt på tomgang å rive seg løst ved gasspådrag, litt av sjarmen det spøør du meg.

m20, er lettere å skru på, mens m50 ser 100 ganger mer moderne ut.

Har foresten lest at m20 motoren til bmw kom på 2 plass i en kåring av beste utseende på motor, å Volvos b18 kom på 1...

Hvor var s14 motoren da? (A) hehe

Skrevet
..i e30 skal det gå litt ujevnt på tomgang å rive seg løst ved gasspådrag, litt av sjarmen det spøør du meg. ..

Jeg må bare reposte det! Går ikke ann og få sagt det bedre!

Skrevet
..i e30 skal det gå litt ujevnt på tomgang å rive seg løst ved gasspådrag, litt av sjarmen det spøør du meg. ..

Jeg må bare reposte det! Går ikke ann og få sagt det bedre!

Dere er inn på no gutter:D

m20<3

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er viktig med en ruskete/fjusekete gange å motoren :roll: Er bare å sette på noen kamaskler som ikke fungerer så bra under et vist turtall det da. får dere alle en røff gange på tomgang!

Skrevet
Ikke stygg lyd i m50 nei ;)

Men i e34 er det m50 som gjelder, siden det er 5serie, der skal alt være på stell, litt luksus bil det. m50 har jo mere moment og power å, det trenger e34'a :P

i e30 skal det gå litt ujevnt på tomgang å rive seg løst ved gasspådrag, litt av sjarmen det spøør du meg.

m20, er lettere å skru på, mens m50 ser 100 ganger mer moderne ut.

Har foresten lest at m20 motoren til bmw kom på 2 plass i en kåring av beste utseende på motor, å Volvos b18 kom på 1...

Hvor var s14 motoren da? (A) hehe

I e34 er det m30 og m60 som gjelder ikke m20 og m50 :P

Skrevet

I e34 er det m30 og m60 som gjelder ikke m20 og m50 :P

hehe, eller 3,5l eller 3,6l M5 maskin (som jeg aldri husker betegnelsen på, s14?)

Men var vell spørsmål om m20 vs m50 her så :D

Men m20 er i mitt hjerte nå, får frysninger hver gang jeg starter min inne på verkstede å tøffer ut å alle gutta kommer å ser på, m20 med grennrør og effanlegg+åpent filter gjør noe med deg, stort smil når æ tenk på den :D

Skrevet
535I er M30 3.6 liter er S38. S14 er R4 som sto i E30 M3

aha, da var det s38 jeg tenkte på, den som er i e34 m5 å e36 m3?:P

E30 M3 har S14 2,3 og 2,5

E34 M5 har S38 3,6 og 3,8

E36 M3 har S50 og S52 3,0 og 3,2

jeg liker ikke noe særlig M50 B25 motoren den går alt for dårlig forhold til at det skal var 192hk men M50 B28 som står i E36 den lever til sitt ytelse på 193hk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...