Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal etter hvert til å bygge om en 89 modell 520 til 92 modell M5 3.8. Bilen er delvis ombygget slik den står i dag. Det som står igjen er motor, gir, bakhjulsstilling, dashbord og eksos.

Så det jeg lurer på er om jeg må bytte hele ledningsnettet eller om det går greit og bare bytte motorledningsnett? Jeg har hele ledningsnettet liggendes, men er usikker på hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Skal du gjøre det skikkelig bytter du ledningsnettet. Holder på med samme jo9bben selv og bytter hele ledningsnettet i bilen + alt annet. Mye jobb men ikke umulig å få til

Skrevet

Men hvordan blir det med kontakten til speedometeret dersom jeg ikke bytter ledningsnettet?

Vil jeg treffe på andre problemer om jeg ikke bytter ledningsnettet?

Skrevet
Men hvordan blir det med kontakten til speedometeret dersom jeg ikke bytter ledningsnettet?

Mulig du må trekke noen ekstra ledning til olje temp, kommer ikke på mere. Resten vil vell virke.

Skrevet

Mulig du må trekke noen ekstra ledning til olje temp, kommer ikke på mere. Resten vil vell virke.

He-he, spør GUNNAR hvordan det ble....

Skrevet

Gunnar har dessverre ikke lest privatmeldingen jeg sendte. Men noen som vet hvordan det gikk med ledningsnett problemene til Gunnar?

Litt kjedelig å begynne å ta ut alt interiøret for så å bytte ledningsnettet dersom dette egentlig ikke er nødvendig.

Skrevet

Har vært på jobbreise siden 3. mars.. derfor ulest. Men BYTT ALT. Enkelt og greit.

Og anbefaler egentlig heller ikke å kjøpe en bil som er påbegynt ombygd. Det kan være mye rart der. Som regel er det en grunn til at en halvveis ombygd bil selges!

Skrevet

Hadde ikke startet på en slik ombygging dersom bilen var demontert og midt i en ombygging.

Men bilen kjøpte fruen for 2 år siden, og har vert i bruk siden da. Bilen har fått komplett M5 interiør, styling og forhjulstilling så ser ikke noe problem i å fullføre en slik ombygging. :D

Takk for hjelpen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...