Christian_ Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Skal etter hvert til å bygge om en 89 modell 520 til 92 modell M5 3.8. Bilen er delvis ombygget slik den står i dag. Det som står igjen er motor, gir, bakhjulsstilling, dashbord og eksos. Så det jeg lurer på er om jeg må bytte hele ledningsnettet eller om det går greit og bare bytte motorledningsnett? Jeg har hele ledningsnettet liggendes, men er usikker på hva jeg skal gjøre.
Tam Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Skal du gjøre det skikkelig bytter du ledningsnettet. Holder på med samme jo9bben selv og bytter hele ledningsnettet i bilen + alt annet. Mye jobb men ikke umulig å få til
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Ikke noe problem å bytte bare motor lednings nettet, dette er plug and play
Christian_ Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Men hvordan blir det med kontakten til speedometeret dersom jeg ikke bytter ledningsnettet? Vil jeg treffe på andre problemer om jeg ikke bytter ledningsnettet?
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Men hvordan blir det med kontakten til speedometeret dersom jeg ikke bytter ledningsnettet? Vil jeg treffe på andre problemer om jeg ikke bytter ledningsnettet? Mulig du må trekke noen ekstra ledning til olje temp, kommer ikke på mere. Resten vil vell virke.
Christian_ Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Ok. Men er det ikke helt forskjellige kontakter på speedometrene til 520 og M5? Har hørt nettopp dette, men er usikker på om det stemmer.
Sir Hofstad Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Men hvordan blir det med kontakten til speedometeret dersom jeg ikke bytter ledningsnettet? Vil jeg treffe på andre problemer om jeg ikke bytter ledningsnettet? Mulig du må trekke noen ekstra ledning til olje temp, kommer ikke på mere. Resten vil vell virke. He-he, spør GUNNAR hvordan det ble....
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Gunnar har vell god kontroll på dette her ja Send en PM til han
Christian_ Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Gunnar har dessverre ikke lest privatmeldingen jeg sendte. Men noen som vet hvordan det gikk med ledningsnett problemene til Gunnar? Litt kjedelig å begynne å ta ut alt interiøret for så å bytte ledningsnettet dersom dette egentlig ikke er nødvendig.
Gunnar Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Har vært på jobbreise siden 3. mars.. derfor ulest. Men BYTT ALT. Enkelt og greit. Og anbefaler egentlig heller ikke å kjøpe en bil som er påbegynt ombygd. Det kan være mye rart der. Som regel er det en grunn til at en halvveis ombygd bil selges!
Christian_ Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Hadde ikke startet på en slik ombygging dersom bilen var demontert og midt i en ombygging. Men bilen kjøpte fruen for 2 år siden, og har vert i bruk siden da. Bilen har fått komplett M5 interiør, styling og forhjulstilling så ser ikke noe problem i å fullføre en slik ombygging. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå