Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Har et sett med E46 M3 replica felger som skal bort. De er 17x8", og har ET37 (om jeg ikke husker helt feil) Litt kantsår, men ikke noe ille. Er ikke kast i dem så vidt jeg vet. Selges mest sannsynlig uten dekk, da jeg muligens har en kjøper av dekkene. De selges garantert ikke for under 2000kr, så gi bud. Kan leveres mellom Stavanger og Kristiansand... Har også 5 slike felger til salgs: De er kantkjørte og fæle, og tror ikke mer enn 3 av dem er brukenes. Er 7,5" og 8" tror jeg.
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Må bli kvitt litt deler som bare tar opp plass! Tror E46 M3 felgene hadde passet bra på bilen din hehe De passet hvertfall bra på min 320!
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hadde jeg hatt penger nå så hadde jeg kjøpt dem... Fine felger;)
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Så bra ut på gamlebilen ja. Har vurdert å beholde dem, men har lyst på noen som er helt strøkne i såfall. Og så er det alltid gøy med noe nytt Får kanskje sette dem på bilen jeg har nå, for å ta et par bilder, og så bare selge dem Men trenger vel pengene for å realisere planene jeg har med bilen...
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hehe, ja. Vi har en dyr hobby, men du er jo i hvertfall godt på vei med coupeen da;)
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Foreløpig ikke mange delene som har kommet på bilen, men kommer kanskje litt mer etterhvert ja Bare få litt deler på compacten din, så blir den kanskje ok hehe
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Men den var jo ikke fæl som den var heller da. Bare den M-fronten gjør sinnsykt mye. Trenger litt godsaker til compacten ja, men bare senk og felger hjalp jo betraktelig:D Så nå blir det vel å spare til M-styling for min del;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå