Astri Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Har lyst å kjøpe meg mørke lykter fra ebay til e34'n min, men lure då på om det må bli amerikanske lykter uten smileys? Eller går det an å få mørke lykter med smileys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Ser du det ikke på bildene på e-bay åssen lykter det er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Jo kanskje det, men eg lurte på om det fantes mørke lykter med smileys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Sorte DE lamper med andre ord?! Regner med at det bare er og rote litt rundt etter de, og er det noen ser du bilde av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja det e vel det. Heter det DE når det europeske lamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Tror det, er ikke DE et godkjennings merke a? sånn litt som CE? Ble litt usikker her jeg nå. Koed da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 DE er mørke lamper, å etter d jeg har sett så tror jeg ikke d fins stort med Angel eyes med sorte glass. rett meg om jeg tar feil. Å skulle d finnes så tviler jeg meget sterkt på at man får d godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 E kje angel eyes eg ska ha, men smileys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå