Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Jeg prøver å bestille en haug med deler fra koed men når jeg bekrefter ordre blir transaksjonen avvist Er jeg litt dum eller er det flere som har hatt dette problemet
Yezz Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Har du dekning på konto for beløpet du skal betale? Kan vere noko så enkelt..Eller så kan du ha tasta eit av tala i kortnummeret eller verifiseringskoden din feil. Eg ville prøvd heile driten på nytt ihvertfall:) Om ikkje noko av det skulle funke kan det ha noko med nettlesaren din å gjere. Koed funkar vel best på Internet Explorer trur eg.
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Jeg vet jeg har dekning på kontoen og alt skulle stemme mtp. kortnummer o.l. *Forvirra* Edit: Prøvde å sende en mail til de nå, men det får jeg HELLER ikke lov til
Azeton Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 koed hater deg! Det var da som bare det! værste jeg har hørt sikker på at kontroll nr er rikig?
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Alle hater meg... Koed hater meg, msn din hater meg, bilen min hater meg så mye at den tenner fyr på seg selv:( azeton: Jada, alt stemmer, men nettbaserte tjenester er ikke noe glade i meg
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 hahah rofl! det hjelper jo hvis du faktisk er på msn
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Men jeg ringer dem i morra jeg... Telefonen min hater meg og, men ikke like mye som nettet gjør;) Er jo på msn av og til da... hehe
eriklepe Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 har opplevd dette selv, fikk verken master card eller visa til å funke, dekning var det. Fikk det tilslutt til med et annet kort. De siste tre bestillinger har gått helt fint!
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Fant ut av det. Det var kontroll nr. som var feil... Skulle visst ikke taste det som står under kontonr. men de 3 siste sifrene i nummeret som står i signaturfeltet
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Kan vere noko så enkelt..Eller så kan du ha tasta eit av tala i kortnummeret eller verifiseringskoden din feil.
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Kan vere noko så enkelt..Eller så kan du ha tasta eit av tala i kortnummeret eller verifiseringskoden din feil. Stod jo at jeg skulle taste kontroll nr. og det jeg tasta het kontroll nr. på kortet i hvertfall hehe Men nå får jeg en stooor pakke om 2-5 virkedager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå