Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bestille en haug med deler fra koed men når jeg bekrefter ordre blir transaksjonen avvist :evil: Er jeg litt dum eller er det flere som har hatt dette problemet :?::?:

Skrevet

Har du dekning på konto for beløpet du skal betale? Kan vere noko så enkelt..Eller så kan du ha tasta eit av tala i kortnummeret eller verifiseringskoden din feil. Eg ville prøvd heile driten på nytt ihvertfall:)

Om ikkje noko av det skulle funke kan det ha noko med nettlesaren din å gjere.

Koed funkar vel best på Internet Explorer trur eg.

Skrevet

Jeg vet jeg har dekning på kontoen og alt skulle stemme mtp. kortnummer o.l.

*Forvirra*

Edit: Prøvde å sende en mail til de nå, men det får jeg HELLER ikke lov til :evil:

Skrevet

Alle hater meg...

Koed hater meg, msn din hater meg, bilen min hater meg så mye at den tenner fyr på seg selv:(

azeton: Jada, alt stemmer, men nettbaserte tjenester er ikke noe glade i meg :oops:

Skrevet

Men jeg ringer dem i morra jeg... Telefonen min hater meg og, men ikke like mye som nettet gjør;)

Er jo på msn av og til da... hehe

Skrevet

har opplevd dette selv, fikk verken master card eller visa til å funke, dekning var det. Fikk det tilslutt til med et annet kort.

De siste tre bestillinger har gått helt fint!

Skrevet

Fant ut av det. Det var kontroll nr. som var feil... Skulle visst ikke taste det som står under kontonr. men de 3 siste sifrene i nummeret som står i signaturfeltet :oops:

Skrevet
Kan vere noko så enkelt..Eller så kan du ha tasta eit av tala i kortnummeret eller verifiseringskoden din feil.

;-)

Stod jo at jeg skulle taste kontroll nr. og det jeg tasta het kontroll nr. på kortet i hvertfall :roll: hehe

Men nå får jeg en stooor pakke om 2-5 virkedager :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...