sveinern2 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 sitter å ser på angel eyes til bmw, men vil helst ha slike ettermonterings kitt, der en bare har ringer og setter på.. Hva er de beste til den beste prisen? tenker så billig som mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 xenonkungen.se prøv å betal eller send de en mail kommer på ca 700 med frakt god hjelp hvis de ikke funker, send din i retur, og få en ny hehe... VELDIG fornøyd med mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 www.gsbildeler.no sine er bra, jeg er veldig fornøyd med mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Glem begge de to, biltema skal begyne selge dette i mai, og selger ringer spes til e36-e46 for 499.- Logg inn på: www.biltema.no og søk på varenr 42-401. Sett på 4 ringer på Ø110mm 2 stk elektronikk bokser 12v. i hvitt led lys. Skader jo ikke teste dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 rofl!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Rofl???? hva betyr det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 rolding on floor laughing... altså, ruller på gulvet og ler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Hvaaaa? ler du av biltema?? Norges største og beste leverandør av deler.. (som regel ubrukelig men endog) Og det du trenger er enten utsolgt eller lagerføres ikke. Hmmmm, åssen klarer di det igrunn? Når de lissom har alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 ble en vill avsporing dette men jeg har kjøpt mye verktøy med 10års garanti, og har ikke fått ødelagt noe enda hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Kanskje jeg skal handle meg nye sommerfelger der:D Eller sånne flotte crome-kapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Skal du først invistere i fete cromma kapsler er det bare og vrenge lommene og kjøpe de feeete spinnersene de har, konge kapsler Uannsett, kan hende de ringa som kommer funker bra da, vært og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå