///stian Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hei. Jeg lurer på å selge dieselbørsa å kjøpe en M3. Så lurer jeg på et par små ting: Kjøpe ombygget? (tenker på videre salg, godkjenning etc) 321 hk eller 283? Frister ikke å kjøpe ombygget da der ikke er så mye å spare på det, og skal man først kjøpe en bil til 200.000+++ så har man penger nok til å kjøpe orginalt. Men ja, hva bør jeg se etter? Har akuratt ikke satt meg så mye inn i 3-serien da det har kun gått i volvo før Så jeg har hatt den 530da'en i 1 år snart, å det er en kjempe bil men føler det er litt sånn 30+ bil (jeg er 20) takker for alle svar, dere må bare fyre inn linker hvis dere vet om noe bra som er tilsalgs =) Mvh Stian _________
R Andersen Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Tja, min kommer for salg om en måned eller to.. Er en -98 M3 som passerte 80`km for ett par dager siden. Den har bl.a. svart skinn, klima, ryggesensor og H&R justerbart understell. Men det er ikke noen 200`kr bil.. Må nok legge på 100`til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå