Gå til innhold

HP Pavilion DV100 (laptop) Må Bort!! gi bud!

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger min nesten helt ubrukte pc, pga overgang til ny pc denne er da brukt max 12 ganger. kjøpte den for 10995 ny, men gi bud da jeg ikke bruker denne og må bort!

specsa på den er

Skjerm: 15,4" WXGA BrightView (blank), 1280 x 800

Prosessor: AMD Turion 64 ML-34 @ 1,8 GHz

RAM: 512 MB x 2

Grafikk: ATI Radeon XPRESS 400M - 128 MB

Harddisk:100 GB (4200 RPM)

DVD-brenner: 8x dual layer m/Lightscribe

Nettverk: LAN + WLAN (a/b/g)

PCMCIA: Både CardBus og ExpressCard

Antall USB:4

Video ut: VGA + S-video

Audio: inn/ut

Annet: Modem, IR, firewire, blåtann og 6-i-1 minnekortleser

Spesielt: Fjernkontroll

Operativsystem: Windows XP Home

Batterilevetid: 3,5 timer

Vekt: 3,0 kg

denne her går kjempe billig!!!!!! bare å gi bud!

9tz5f738sahv75cbb5hs.jpg

Skrevet

har ikke fått noem PM dirty, men som jeg sa jeg skulle sende de iløpet av uka, men veldig fint om du ikke drev å fortalte shiit om at jeg var en luring til andre, jeg sender deg delene uten at jeg krever de andre delene tilbake, og for den prisen så fikk du mer enn det, sender deg nå alt nytt og det er det jeg får tilbake??? setter meg i dårlig lys enda jeg har sagt jeg skal sende delene denne uken?

Skrevet

sender deg det jeg har fått, daz jeg ventet på 120 gb hdd, men siden det tar tid så sender jeg den standard hdd istedet allrede imorgen, med kvitering, med hdd og trådløs håndkontroll og headsett.

Skrevet

Hvorfor Skal jeg gidde å bli lurt å ikke fortalle andre bimmers folk om det? tja ikke vet jeg , billig var det ikke.

greit du sender meg delene . men du sa ikke en dritt om alt som manglet osv før du solgte det til meg. og det er svindel i mine øyner. hadde ikke jeg reagert og sakt ifra hadde du aldri sendt meg resten.

og ps3n var ikke ubrukt masse riper osv du sier du bare testet den, men er masse stash på disken.

og i teorien skal jeg ha 2 trådløsekontroller, men det får gå

og kvittering på ps3n vil jeg å ha.

fra din salgs annonse

noen som byr på noen av disse delene som selges.

PS3 er helt ny 40 gb med singstar inkl. Gi bud!!! må bort snarest!!

Xbox360 1 år gammel, men brukt kun 10 ganger da jeg spiller ps3.

ink Halo 3 Call of duty 4 er premium utg!

Brukt 10 ganger i ræva mi. den var jo faen så slitt og brukt. greit nok så lenge den funker gjør det ikke meg noe, men er svindel og bedrag, blir som å selge en bil du stiller ned KM på.

Skrevet

det blir noe annet når man kommer til enighet og du har selv sagt greit. det er det jeg reagerte på, ps3n som sagt var kun åpnet og testet som du sa ja var ok, og når vi kom til enighet at jeg skulle sende delene snarest, sda du det var helt i orden og takk for handelen, blir så klart fustrert når du nevner det rett etter at vi allerede har kommet til enighet

sitert fra din pm

Hehe ok Laughing

Ja høres topp ut, da venter jeg i spenning på kvittering headsett, kontroll, og Harddisk Wink

ellers takk for handelen alt funker jo så hehe Wink

BMW E36 "328I" Coupe M-tech - Prosjekt

BMW E36 "320Is" Coupe M-tech

BMW E36 318IS 1995 M Styling -Solgt

BMW E36 318I 1991 -solgt

Toyota Starlet

Opel Omega 2L

Auda 80 rølpe bil -=Killer=-

Ford mondeo 1995 -solgt

Skrevet

Ja klart jeg måtte være forsiktig i hva jeg skriver til deg, når du holder på med slikt lureri. ender jo opp med at jeg ikke får noe .skjønner ikke hvorfor du trodde du skulle klare å lure deg unna ? jeg spørr bare? tror virkelig jeg ikke hadde merket alt som manglet og har harddisk kabinettet var knust og knekt , og manglet alle delene.

Men siden jeg er en så grei kar. så skal det gå, men har egentlig lyst til å sende alt tilbake.

Men bare få sendt av sted resten med kvittering, så er det greit, og vi er ferdig med denne handelen og du kan selge resten av tingene dine.

Skrevet

kjønner egentlig ikke hva slags lureri jeg har drevet med annet enn at hardsiken manglet deksler, men at xboxen var trådløs visstejeg ikek da jeg ikke brukte den, men som sagt dette skulle jeg ordne som jeg tidligere nevnte til deg, og hvorfor skulle jeg ikke sende delene? det sisste jeg liker å bli kalt er en snylter, og når du nevte at du manglet de delene så, sa jeg at jeg skulle sende deg alt som manglet, beklager for alt, men som sagt nå sender jeg det som mangler så avslutter vi handelen her.

Skrevet

Topp, da venter jeg på deler og når alt er i box med kvittering osv. skal du få en grei komentar på seriøse selgere.

Skrevet

Hvis en ønsker salg på denne laptopen må man legge den ut for salg på Finn - torget. Tror det er fullt mulig å få 4000,- for den der. Ikke noe lurt å legge den her fordi her det er bare masse prutere inkludert meg.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...