///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Fikk idag felgene eg har kjøpt til E36`n og er meget fornøyd http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74827&highlight= Diskuterte litt på denne tråden om det ville gå, trenger ikke spacere, men muligens det blir litt framme for syns skyld men må valsest godt 19*10 og 19*8,5- 265-30 og 235-35. ET35 og 40. Rial Daytona Race Skrudde! Tok et bilde igår av begge bilene, våren er kommet til sunnmøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Rå kule felger! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Det ble nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 sinnsykt tøffe felger og strøkene biler du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Tøfft!! Har samme felgene på min E38, men i 9 & 10,5 x 20". Hva ET er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 ET 35 og 40 har han skrevet Så bra ut ja, men bør nok valses en del og så er ikke stive fjører/dempere dumt når du kjører med såpass brede felger hehe Vil du ut med pris for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Takker for gode tilbakemeldinger! er som sagt ganske så fornøyd selv Valsest en god del må det ja, stivere må den og bli, coilovers neste:wink: Fikk god pris på de Er brukte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Og jeg som var redd jeg ikke skulle få disse til å passe på e46'en... Hvilket dekkmerke har du gått for? Det ser jo nesten ut som de er strukket litt selv med 265 bredde.. Hmm.. Og jeg som vurderte 245/35 for å slippe for mye valsing.. Bør nok gå opp til 255 ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Står yokohama dekk på, ja de strukket en liten tanke.. Falken dekk er og kjent for og ha smalere bane enn andre dekk, ikke sikker på om det muligens er slik med yokohama og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 skikkelig fine felger passet godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Står yokohama dekk på, ja de strukket en liten tanke..Falken dekk er og kjent for og ha smalere bane enn andre dekk, ikke sikker på om det muligens er slik med yokohama og? Det kan nok være mulig.. Aldri vært borti Yokohama før. Stemmer det med Falken. Jeg hadde FK452 på den forrige bilen min i 265 bredde, og disse var en del smalere enn Pirelli dekkene de senere ble byttet ut med.. Når man skal ha et så aggressivt innpress bør man iallefall passe på å kjøpe dekk med en avrundet ytterkant - noe jeg ser at dine har. Toyo skal visstnok være de beste for å slippe subbing.. Blir nok det på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Pent brukt isåfall, så strøkne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 skikkelig fine felger passet godt Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Står yokohama dekk på, ja de strukket en liten tanke..Falken dekk er og kjent for og ha smalere bane enn andre dekk, ikke sikker på om det muligens er slik med yokohama og? Det kan nok være mulig.. Aldri vært borti Yokohama før. Stemmer det med Falken. Jeg hadde FK452 på den forrige bilen min i 265 bredde, og disse var en del smalere enn Pirelli dekkene de senere ble byttet ut med.. Når man skal ha et så aggressivt innpress bør man iallefall passe på å kjøpe dekk med en avrundet ytterkant - noe jeg ser at dine har. Toyo skal visstnok være de beste for å slippe subbing.. Blir nok det på meg.. Okej, da må Toyo vurderes når det blir nye dekk.. Var heldigvis bra ijenn med mønster på disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Pent brukt isåfall, så strøkne ut Det er de, bortsett fra en skramme på ene kanten framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå