Johnny Bravo Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Er det noen som har anbefalinger med tanke på kjøp av nye lykter til min e46 coupe? De bør inneholde alt som min orginal lykt inneholder, som feste til lyktespylermotor, automatisk høydejustering og xenon i nærlys. Jeg vil også ha AE, men er vel klar over at jeg ikke kan få ringer med like hvitt lys som i de ettermonterte... Er det noen merker som er bedre enn andre? Også med tanke på fargen i ringene? link gjerne til nettsider som fører din anbefaling. Finner jo forskjellig selv, men har problemer med å finne ut av hvike spesifikkasjoner lyktene har. Er derfor interresert i erfaringer fra folk som har kjøpt og montert lykter fra forskjellige plasser.
Johnny Bravo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Noen som kan si noe om lyktene de selger på koed.dk da? Bilder? Kvalitet? Er de med xenon? Har de feste til lyktespyler? Aut høydejustering? Hvordan er ringene? Det står liksom så lite info.. Finnes det lykter med bi-xenon og AE forresten? Har aldrig sett det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå