IAXPOWER Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Bilen er en 525 IAX 92 mod, som ble importert som varebil i 96. Jeg kjøpte bilen februar 07, omregistrerte den til 5 seter med en gang. Bilen har nå rullet 260 000km. Har også dokumentasjon på alt som har blitt gjort på bilen siden den kom inn i landet Det er mye rust på bagasjeluken, noe på dører og litt på panser. Har liggende nye dører og bagasjeluke, panseret er det såpast lite rust på. Så det blir bare pusset ned. Bilen var helt orginal da jeg kjøpte den, har gjort noe forbedringer men flere kommer! Ting som er gjort: Angel Eyes (vurderte DE lykter, men ble billigere me AE) Hvite blinklys fram og side Tåkelys Stereoanlegg Ting som skal gjøres: Bilen skal inn på lakkering etter påske Vurderer V8 front, men synes de blir litt for dyrt og koste på bilen det. Armlene Vil senke bilen, men har hørt at det ikke er bra for drivledd foran..?? Og selvfølgelig noen 17" eller 18" felger til sommeren. (noen som har tips til felger?) Her er i vertfall noen bilder av bilen slik den står nå: Før "facelift" Etter "facelift" Skal legge ut flere bilder etter bilen er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gratulerer med "ny" fin "vinter" bil! Jeg gikk selv i den E34-Angel Eyes fella engang! Aldri igjen, ser utrolig lite pent ut... Har forøvrig nye pærer til AE lyktene liggende. Som du kan få kjøpt, når pærene dine beg. å ryke etter ca. 6 mnd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå