Gå til innhold

Nye bremser på e30..

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hvor store felger får man på 330mm?

Har du fått testet bilen med like store bremser foran og bak? Blir ikke bremsefordelingen helt feil? Har du noen form for reduksjonsventil?

Seks-stempel calipere foran og bak?

Veldig spent på disse, men hørt veldig lite tilbakemeldinger. Som det ble sagt ved en tidligere anledning; Klossene på disse kitene er ikke så bra... Og for min del er det kun for banekjøringens skyld jeg investerer, og da må jo klossene duge. Må cashe ut med nye klosser da mao.?

Ble mye spørsmål, men det får gå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel gå med 17", men må ha endel innpress på dem ja. Er vel ikke optimalt med samme framme å bake, men får ta det som det kommer. Å nei har ikke noe ventil på min. Blir det for jævli så er det bare å kjøpe en ventil som fordeler bremsekrafta:D Klosser må du kjøpe inn om du skal kjøre på bane ja, men som sagt så kan du bruke andre merker som ap, osv. For der er klossene lik. Åja det er 8stemplet fremme å 6 bak..

Men jeg kan ikke si noe om bremsene for jeg har ikke skrudd i påsken. Har sønnen min nå så da blir det ikke skruing. Bytter foringer også, men må skaffe meg en 20mm bor siden foringa bare er 19mm å staget fremme er 20mm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...