vetu03 Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Hei. Lurer på om noen hvet om et sted man fær kjøpt batteripol adaptere hvor man kan koble til i hvertfall 3 x 25mm kabel eller mer/større kabel. Har lett rundt om kring overalt. men finner ingen ting. ' Noe alla denne, bare med fler store tiloblinger Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Noen som også har peiling på hvor man får tak i kabelsko til 25mm kabel som har et ring hull på 9-10mm der du fester den?! 8mm er litt for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Noen som hvet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Du kan ikke bare borre hullet opp litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Kommer ann på om du skal ha høy bling-faktor slik som på det bildet (kabelsko), da vil jeg tro enhver vellassortert bilstereoforhandler kan skaffe. Holder det med en vanlig en kan de fleste bil-/båtrekvisitaforhandlere ha/skaffe slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Blir vell sånn som på bildet... Men skal prøve å borre opp den jeg har litt, hvis det går så er det ingen sak... Er værre med Batteripolsko, kunne trengt en som man kan koble til 3x25" ikke under det hvertfall... Og den trenger ikke være sånn fin som på bildet altså. Bare detn går på et batteri;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Du trenger ikkje batteripolsko med plass til mange ledninger. Det kan f.eks. ha ei fordelingsblokk i nærheiten av batteriet. www.bassbrothers.no har litt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Ja, hvet det... Men det som er grunnen til at jeg vil ha en batteripolsko til 3. Eller trenger egentlig ikke det, kan nøye meg me 2 x 25. Er frodi jeg har en 50kvadrat kabel til en fordelingsblokk. men så trenger jeg 2 x 25 til hver kondis. så tenkte det kunne være en grei måte siden det er en stor kabel som er festet på toppen av batteripolen til fordelingsblokka. Men har funnet en me 2x 25 så blir nok den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå