Gå til innhold

Batteripol Adapter

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen hvet om et sted man fær kjøpt batteripol adaptere hvor man kan koble til i hvertfall 3 x 25mm kabel eller mer/større kabel.

Har lett rundt om kring overalt. men finner ingen ting. '

Noe alla denne, bare med fler store tiloblinger

xl35zyq3dqldw6ybea4b.jpg

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kommer ann på om du skal ha høy bling-faktor slik som på det bildet (kabelsko), da vil jeg tro enhver vellassortert bilstereoforhandler kan skaffe.

Holder det med en vanlig en kan de fleste bil-/båtrekvisitaforhandlere ha/skaffe slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell sånn som på bildet... Men skal prøve å borre opp den jeg har litt, hvis det går så er det ingen sak...

Er værre med Batteripolsko, kunne trengt en som man kan koble til 3x25" ikke under det hvertfall... Og den trenger ikke være sånn fin som på bildet altså. Bare detn går på et batteri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvet det... Men det som er grunnen til at jeg vil ha en batteripolsko til 3. Eller trenger egentlig ikke det, kan nøye meg me 2 x 25. Er frodi jeg har en 50kvadrat kabel til en fordelingsblokk. men så trenger jeg 2 x 25 til hver kondis. så tenkte det kunne være en grei måte siden det er en stor kabel som er festet på toppen av batteripolen til fordelingsblokka.

Men har funnet en me 2x 25 så blir nok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...