Dudster Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Ting som jeg har fått til overs etterhvert som jeg har byttet ut deler på min lille Z3. 1 stk BMW forsterker uten brakett. stod montert i bilen i bagasjerommet. Diverse dørhøyttalere for BMW Z3 med griller. 1 stk eksospotte, bare bakre del. Ble til overs da jeg puttet på en Magnaflow. 2 stk bagasje grinder for BMW Z3 bagasjeluke. 1 stk orginal Z3 koffert for bagasje grind. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Buuump... Kom igjen, selger billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Kofferten ble solgt for mange år siden. Har bagasjegrinden ennå, er usikker på om jeg vil selge. Må tenke litt på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Tverbak Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Har en z3 -96... skulle hatt en slik grind til koffertlokk. Vh:Erling Tverbak.Bodø.mob.948-01395😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå