tkim Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Hei Er det noen som har en manual eller lign. for hvordan jeg kan montere shortshift på min 320 e36? Har lest en manual her på forumet, men den shortshiften jeg har har en metall kappe rundt leddet midt på girstanga. På bilen ser jeg at det er en plastikk ring skrudd ned for å feste kuleleddet i girstang festet. Lurer på hvordan jeg kan få denne metallkappen nedi der hvor denne plastikkringen sitter nå. Legger med et bilde av den shortshift stanga jeg har kjøpt.
tkim Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Hvis noen har bilder av shortshiftstangen montert i bilen hadde det vært fint.
Jonner'n Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 jeg kjøpte denne stanga hos gs for en sund siden. og for å være ærlig ga jeg faen i hele dritten og køpte meg en orginal z3 stang fra bmw. Kosta jo mindre også . Men hvis du skal bruke denne må du iallefall ta ut den hvite plastringen. Du må sette shortshiften i en skrutikke, putte litt fett oppi leddet, og vrikke den fram og tilbake for å løsne kula fra metalkappen. den metalkappen som sitter på gs sin stang er istedenfor den hvite. Men hos meg måtte jeg surre teip rundt for at den skulle være tight i hullet (nå har jeg e34 da. mulig det er forskjell på e36..) og for å få holdt leddet nede i hullet, måtte jeg feste på en låsering fra undersiden. noe som var et helvete når jeg var aleine. Ringte Gs flere ganger, og hver gang sa de: at dette er en racing part, og måtte regne med modifiseringer. Men syns hele greia virka litt jalla.
laxen Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 kjøpte samme til E30 for ikke så lenge siden, tror du må ha en låsering nederst der stanga kommer ut på undersia.
tkim Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 har montert den nå og det fungerer perfekt. utrolig tett giring. Litt tung å gire, men dette kommer jo seff av utvekslinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå