Deep Eyes Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei. Har en e36 92 modell.. Men har et problem med regulering av varme apparatet.. Får nemlig ikke kaldluft.. Virker som regulatoren har hengt seg... Men måler 12.1V på den... Har faktisk fått den til å blåse kaldt noen ganger men så plutselig går det ikke an å regulere allikevel:S Litt klønete forklaring kanskje, men er det noen som har hatt problemer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Eyes Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei. Har en e36 92 modell.. Men har et problem med regulering av varme apparatet.. Får nemlig ikke kaldluft.. Virker som regulatoren har hengt seg... Men måler 12.1V på den... Har faktisk fått den til å blåse kaldt noen ganger men så plutselig går det ikke an å regulere allikevel:SLitt klønete forklaring kanskje, men er det noen som har hatt problemer med dette? Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Husk å stille den bryteren helt til høyre mot det blå området da, ellers blir det bare varmluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Husk å stille den bryteren helt til høyre mot det blå området da, ellers blir det bare varmluft. Det blir vil ikke riktig. Skal alltid kunne regulere varmen med (hvis jeg ikke husker feil) det miderste "hjulet" uavhengig med hvor du vil ha lufttilførselen (høyre hjul). Hvis du derimot setter høyre hjul på blått område vil det blåse kaldt uavhengig av hvilken stilling miderste hjul står i. Hadde problemer med dette på min gamle bil, men rakk ikke å fikse problemet før jeg solgte den. Ville prøvd å skifte regulatoren/variabel motstand (vet ikke hvordan det er bygd opp). Uansett får du det sikkert brukt på et huggeri eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 vannventiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Husk å stille den bryteren helt til høyre mot det blå området da, ellers blir det bare varmluft. Det blir vil ikke riktig. Oida, har visst et problem jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Er vel rødt helt mot høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Mente bryteren til høyre, der du stiller hvor luften skal komme. Den har et blått område ca "kl 4". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå