Diaz Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 NY på bimmers og ny med Bmw,her er min E38 gått 160000km, kjøpt for 115000 kr, pga noen feil som jeg vil ordene i snart. det er lekkasje fra bensin tank, pixler på klima og speed instrument er ikke som det skal, vet noen her om brukte deler eller måte å fikse det på,så er det bare å si fra er dere snille noe jeg vil ordne i fremtiden. senkesett 40/30 19" felger lakkering av alt svartplast utvendig stero med dvd engeleyes lykter. sette på fire potter bak istede for to(usikker så si din mening takk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diaz Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 åssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Mange som selger brukte deler her inne på forumet Ta ett søk, så finner du alltid noe. Bra at du kjøpte deg Bmw forresten;) Bra bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diaz Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 tusen takk, litt for E38 her men skal se mer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 engeleyes lykter.sette på fire potter bak istede for to(usikker så si din mening takk) Gratulerer med "ny" BMW, og så er den L også da gitt . Men dropp det Angel Eyes greiene, ser ikke bra ut på E38! Men fire stusser er flott på disse bilene, og gjerne de som er firkantet. Gunnar har det på sin . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 E38 er gromt! Grattis med mafia bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 kjempeflott bil!! gå for 4 ender bak, det gjør seg godt på disse. Jeg har sett en e38 med angeleyes og jeg syns det var pent vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Flott bil. Hadde en slik en i kikkerten men bestemte meg for en E60 til slutt. Gromme biler digger dem. 4 stusser bak er fett. Englene er jeg usikker på. Blir gjerne litt feil. Men er usikker. Du må minst ha 19" på denne bilen. Alt annet ser lite ut. Senking er jo et must have. Gratulerer med fin fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diaz Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 takk til alle, tror jeg går for fire firkantet bak ja men blir nok ettervert.. får tenke litt på lyktene litt til da he:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 kjempeflott bil!! gå for 4 ender bak, det gjør seg godt på disse.Jeg har sett en e38 med angeleyes og jeg syns det var pent vertfall.. Skal man ha 4 rør bak må det for f... være noe foran også... hvis ikke ser det "ånnas ut" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 4 rør bak, er ikke tvil! Også ville jeg gått for Alpina leppa foran! Og senking selvsagt! Gratulerer med en deilig, fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med fire rør bak når motoren er så liten? Er det bare jeg som mener at eksos og motor bør ha en viss sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med fire rør bak når motoren er så liten? Er det bare jeg som mener at eksos og motor bør ha en viss sammenheng? Det er det sikkert. Har ikke noe problem med at en 2,8 liter har 4 stusser bak. Jeg syns det er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med fire rør bak når motoren er så liten? Er det bare jeg som mener at eksos og motor bør ha en viss sammenheng? Det er det sikkert. Har ikke noe problem med at en 2,8 liter har 4 stusser bak. Jeg syns det er tøft. 4 rør bak på en 2,8 er jo ingen skam.. Men alle har jo forskjellig smak! Jeg personlig hadde vel kanskje like så greit tatt 4 utblås. Men er jo bare å finne fram bilder av E38 her inne, så finner du sikkert ut hva du vil selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå