Kristov Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Motor har ukjent km-stand men har anslagsvis gått ca 250 000 - 300 000km. Motor er gjennomgått av bilmekaniker og da har følgende blitt byttet (kvitteringer medfølger): -Rådelager -Alle ventilløftere -Registerkjede og strammer -Diverse simringer og pakninger -Nedre bunnpanne med pakning Har selv kjørt med motoren og har aldri vært borti en slik motor som går så pent. Drar rett til sperra uten å mukke. Har ikke merket noe forbruk av olje eller kjølevæske. Følgende er med: -Komplett motor -Girkasse -Mellomaksel -Radiator -Komplett eksosanlegg Dette skal være alt man trenger for å få denne motoren i gang i hvilken som helst E30. Ved seriøs interesse kan jeg sette eventuell kjøper i kontakt med forrige eier som har byttet delene. Selges for 8000 kr eller bud! Motoren må hentes i Ås i Akershus! Bilder kommer i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Ingen som ønsker å sprite opp sin dvaske 316-318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Bilder som lovet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Opp! Fått et bud på 6000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Forrige bud var tydligvis ikke reelt. Selges derfor til førstemann med 6000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 e litt intresert i motoren. men siden motoren e kjørt så långt og e til e30 og eg har e36 så byr eg 4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 e litt intresert i motoren. men siden motoren e kjørt så långt og e til e30 og eg har e36 så byr eg 4000kr. Da får du finne deg en annen motor - selges mest sannsynlig i helgen for oppsatt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå