Nøstbakken Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 har kjøpt meg ein kondensator på 3 farad, Men får ikkje til å lade den opp.. har kobla opp - (jordinga). men du skal bruke ein motstand på plussen + til å laden den opp. men sjer ingen ting , visser ikkje noko på displeitet på kondensatorern. noen som har noken tips og triks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boen Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Du har koblet det opp sånn? Beklager elendig illustrasjon. Bare rasket den sammen i paint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Du har koblet det opp sånn? Beklager elendig illustrasjon. Bare rasket den sammen i paint Jepp... flott illustrasjon. Men deler jord med ein forsterker.. kan det han noe å si.. Lurer på om eg kan bruke eit lade aperat til å lade den opp med. Ta motstanden i pluss klypa på lade aperate og bort på kondensatoren.. går det anne eller sprenger eg heile driten då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 jeg holdt min på på pluss og minus, og lot det gnistre, så funket det haha men ikke å anbefale hvis du er litt pysete... kondis skal ha egen jording! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 jeg holdt min på på pluss og minus, og lot det gnistre, så funket det haha men ikke å anbefale hvis du er litt pysete... kondis skal ha egen jording! Kor stor er din kondensator ?. er jo 3 f så skal lades opp.. blir litt gnistring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 for man trenger vel stregnt talt ikke den motstanden? vist man får koblet opp den så ladder den seg selv opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 min var på 2f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Det er bare å sette denne rett inn i oppsettet ditt. Du trenger ikke lade den opp. Det vil ikke skje noe hvis du lurer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 viss den ikke har ladeelektronikk så SKAL den lades med motstand eller ei 12v pære, dette pga 2 ting: 1: den kan faktiskt gå i lufta. 2: den blir fort ødelagt om du sjokklader den. dette er prat om egen erfaring dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Da avslutter vi denne tråden . la berre på plussen og det gnistret litt og den lada seg fint opp.. ingen ting eksploderte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Da avslutter vi denne tråden . la berre på plussen og det gnistret litt og den lada seg fint opp.. ingen ting eksploderte. KAN gå i lufta skrev jeg å vil du at den skal holde så driver du ikke å lader den på den måten. men den er ikke min så.................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå