locchris Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hei!!! Lurte på om noen har peling på om det går an å ettermontere fjernstyring til sentrallåsen i en 318i e36 97mod??? Hvor får man kjøpt dette??? Pris?? Er det vanskelig å gjøre det selv???? Er dritt lei låsen i bilen min!!!! mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Koed selger kit som man kan ettermontere. Ligger vel på 1500-2000kr inkludert frakt og mva tror jeg. Hadde tenkt å kjøpe dette selv, da jeg fant et sett på koed til 600kr. Desverre kan de ikke levere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locchris Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 er det greit å gjøre det selv?? følger det med veiledning? mvh chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå