BMW_E30 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Vurderer å selge min e30, dersom jeg for det jeg forlanger. Bilen er i teknisk god stand, med lite rust, ikke noe farlig rust i kanaler, hjulbuer, golv og lignende. Det som er av rust, er den vanlige plassen nede i høyre hjørne ved frontruta, litt nederst på bakplata, litt på jekkefester og litt på den venstre hjulbua bak (kun overflaterust pga en skade). Jeg har hatt ute alt av interiør og lyst med lommelykt på innsiden av hjulbuer, kanaler og bak pedalene. Samt sjekka hele golvet, det er ikke rust på disse stedene. Det som burde gjøres med bilen er: -Skifte enheten som viser klokke, dato og utetemperatur (defekt display) -Reparere takluke (sansynligvis vaier som har ryki) -Motoren er litt treig å starte når den er varm (vet ikke hva det kommer av, men er ikke problematisk) -Skifte eksosanlegg og fester (skrangler og bråker) -Rette noen bulker og riper samt litt lakkering Dette er gjort etter jeg kjøpte den: -Montert "M3" speil med blinklys (el-justering) -Montert elektriske vinduer -Montert M3 skinn interiør -Montert diffbrems med utveksling 4.27 (litt raskere aks, men mindre toppfart) -Påbegynt stereo (satt i alpine cd spiller som matcher interiørbelysninga, montert alpine frontsett, lagt opp kabler, også står det høyttallere i hattehylla som fulgte med bilen.) Planen var å montere senkesett på bilen, sette på styling, få på noen fine felger, fullføre stereoen. hellakkere den samt rette opp det som er av mangler. Siden jeg har mye å gjøre vurdere jeg altså å selge den isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 km stand? eu ok? kule sommerfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Mangler den is-leppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 250000km, eu ok fram til høsten, kan følge med både kule sommerfelger og stylinga jeg hadde tenkt å montere mot tillegg i prisen. Is leppa mangler. Årsavgifta blir selvfølgelig betalt i nærmeste framtid. Fikk vårstemning i sola i dag, så frister ikke så mye å selge den. Går hvertfall ikke ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Det er ivertfall ett av de kuleste interiørene jeg har sett i en E30 noen sinne! Beklager offtopic. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 el`satanical: Takk for det, er fornøyd med det sjøl også. Burde kanskje skifta ut m3 merkene i framsetene da, i og med det er en 318is. Dersom jeg ikke får noe særlig respons og været holder seg fint framover, kommer jeg til å begynne å montere styling i påskeferien, og beholde bilen en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Monterte nye framskjermer idag, og kommer til å fortsette med prosjektet. Derfor blir det ikke noe salg foreløpig alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg