|Ole| Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Nokken som har e30 motor liggende som skal bort? helst 323-325 eller større... hadde mest lyst på 325, men da desse er sjeldne for tiden så tar eg til takke med 323 og... helst i nærheten av sogn og fjordane!!
Spiritus Sancti Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Jeg tror heller det er mindre lett å få tak i en 323 motor men..
oxygaxe Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Har en 325(327) i deler som var ment som turbobygg... Syrevasket og lakkert blokk M21 smidd veiv (montert i blokka med nye lager o ARP bolter) m50b25 råder justerbart kamdrev Arp bolter til topp chippet ECU Elanlegg (88+) nye rådelager nye pakninger og simmeringer i eske til hele motoren. Har orginalveiva og en annen blokk som også er 325, komplett med elanlegg og ECU, må tettes et hull i blokka (ble boret ut for peilepinnen av tidligere eier for montering i 325ix). Ellers er motor komplett. Begge motorene er komplette, send pm ved evt spm. Trenger ikke selge noe, så skambud er ikke noe vits å bry seg meg... bare ARP bolterne og kamdrevet koster i seg selv 6200kr + moms fra ppf
|Ole| Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Har en 325(327) i deler som var ment som turbobygg...Syrevasket og lakkert blokk M21 smidd veiv (montert i blokka med nye lager o ARP bolter) m50b25 råder justerbart kamdrev Arp bolter til topp chippet ECU Elanlegg (88+) nye rådelager nye pakninger og simmeringer i eske til hele motoren. Har orginalveiva og en annen blokk som også er 325, komplett med elanlegg og ECU, må tettes et hull i blokka (ble boret ut for peilepinnen av tidligere eier for montering i 325ix). Ellers er motor komplett. Begge motorene er komplette, send pm ved evt spm. Trenger ikke selge noe, så skambud er ikke noe vits å bry seg meg... bare ARP bolterne og kamdrevet koster i seg selv 6200kr + moms fra ppf Dette var veldi interisangt, men er nokk over min økonomi
BBC Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Har en 2,5 liggend. toppen er tatt av.ellers er det bare å sette sammen å kjøre.3000hadde jeg tenkt for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå