Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eid en slik? Registrerer at det ikke er innsprøytning... Hvordan er den ytelsesmessig? Hvilke modeller kan den sammenlignes med idag? Biler jeg har kjørt: e30 316, e36 320/323/328.

Er den mellom 323 og 320 kanskje?

Dyr i forbruk?

Er det "lurerer" å spare opp mer penger å gå for en 635csi?

Hvor mye er fornuftig å gi for ett ok eksemplar av arten? Bilen er forøvrig veteran. Skinn(sports) interiør.

Skrevet

Hei... Tror du vil få mer svar på BMWCCN under 02/classic. Vi har hatt 635 csi men likte ikke å kjøre med den så guttungen Smez overtok den :) Vet ikke hvordan 630 cs er men regner med at det er samme motoren som sitter i E9 3,0 cs og E3 3,0 s... Er samme tidspoke ihvertfall :D

Skrevet

Takk takk, får ta en titt i det forumet :)

Vet du forresten med sikkerhet hvordan det er med avgifter på veteranbil? Det jeg har funnet ut er at det koster 380kr i året, men det var da nesten for godt til å være sant. Tenker da på hvilke avgifter jeg må betale for å kunne kjøre bilen. Må de inn på eu-kontroll som hvilke som helst andre biler?

Skrevet

Ja det virker jo ganske fantastisk ut fra det jeg har funnet til nå :) Litt begrensninger er det jo, men når man bor sentralt og ikke trenger bil til og fra jobb så betyr ikke en kilometergrense i året på 5000 så mye (om det var reelt).

Skrevet

Reelt hva det koster er årsavg 380,- forsikring på bil inntill 50,000 kr ca 600,- i året men da må du ha en annen hovedbil registrert på deg... Skal du ha den som hovedbil ca 1500,- dette er min forsikring i terra med 75%bonus og full kasko... Men Rust er det mya av og delene er grisedyre :cry:

Skrevet

Takk for en oppklaring i det :) Det er utrolig rimelig mao. Bilen blir nok stående i min fars navn uansett, da jeg leste noe om at man ikke opparbeidet bonus med bare en veteranbil registrert på seg.

Rust er det nok helt sikkert nok av rundt omkring på så gamle biler, så det er fokusområde nummer en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...