mbrothe Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Heisann. På grunn av mye steinsprut og fordi jeg uansett skal en runde til lekkerer sitter jeg nå og titter på nye speil på koed. Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg, så må ha litt innspill her. Speila skal på en rød e36 touring, bare så det er klart. Personlig er jeg litt lei av de orginale m3-speilene, men de er ikke utelukket. Alternativene er e46 m3-look, men de er dyrere. DTM-speil kan kansje funke? De har også en type som heter m3-type 2.. jaja, kom med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 AC Schnitzer! Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 AC Schnitzer! Ingen over, ingen ved siden Jau, tenkte på dem først.. dem er heftige.. men dem koster også nesten tre ganger så mye som de andre typene, så de er nok ikke aktuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 AC Schnitzer! Ingen over, ingen ved siden He-he, synes selv at de de eneste valgene er org eller org M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Det ble orginale M3-speil. Samt m3 front og sidelister. Blir nok en bra oppgradering dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå