Astri Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 det e ein gammale bil som trenge kjærlighet og oppussing. An e et prosjekt for å sei det sånn. Då følge det me masse xtra snaks te an. Som breddere, forskjellige griller/grillister, forskjellige støtfangere m/u hengerfeste, lykter både fremme og bak, klokker med kjørekomputer, nav for kjørekomputer osv osv... Bilen har splitter ny clutch og ny start motor. Starter ikkje for øyeblikket pga dårlig batteri og dårlig kontakt i + kabel og for lite kunnskap te å pittle på det. Inni så e an ganske fine syns eg. Et lite sår på stolen på førersida og setene trenge seg nok ein rensk siden den har stått ei stund. Bilen har originale GTI stoler og takluke. Som sagt så trenger den litt TLC, men detta e ein bil me kjempe potensiale! bilen og donorbilen: Her tar me ut gamle clutchen: E denna av interesse, så send meg ein PM for telefon nummeret mitt. E innpå forumet daglig.
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Hehe. Tenkte meg ca 5000 eg... Det følger jo med ein del deler og...
bmwrasaren Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Mye rust på denne her eller? Hvor holder du til på Karmøy?
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Litt e det, men har stått i åpen garasje dei 2 siste åra. Eg bur på Torvastad.
bmwrasaren Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hehe! Bor på Torvastad jeg også Hvor på Torvastad du holder til? Kan komme og se på bilen i morgen.
Astri Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 E barra ein kjapp tur øve fjellet det. Fin tur.
NiFtY Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 bytte mot felger? e39 m5 replika 18" med 2 "nye" Goodyear dekk. ET20
Astri Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Hehe, sorry. Nå har eg nettopp ordna meg noen goe brock b1 som sto på ønskelista mi, så eg vil nok ha cash...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå