Astri Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Nye litt mer oversikltlige bilder av deler og interiør. Ekte GTI seter. Baksetet. Badlooken som ligger der. Ekte "golf" GTI girkule Takluke Førerdør. Svart skinn. Bakfra originale golf Takbøyler Bakfanger med hengerfeste Bakfanger uten hengerfeste. GTI breddere. fant bare 2 stk. Det står også en på bilen fra før. Ekstra Dasjbord Original grill med list Original grill uten list Kamei bakrutevinge. (står også en på bilen fra før.) Venstre førerdør, da den andre har bulk. Masse lykter Ringene som hører til grillen. Ekstra lykter fremme med grei reflektor i. Ekstra baklykter Ekstra speedometer med kjørecomputer Rattnav med hendler og ledninger for kjørekomputer Vindusviskere og motor fra delebilen. Diverse småting originale navkapsler VW Diverse relè og knapper og ekstra askebeger til Rabbiten Diverse emblemer Midten av rattet greie... Oi, det blei masse detta...
Bjarte87 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Helvete og... ! har 5 biler og kan ikkje ha flere.. Men får lyst og redde denne! Jobber på audi vw karosseri så burde gjort det... Kor mange hk er motoren? og Starter den? Mvh Bjarte
Astri Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 ja kan du ikkje redde denne da??? Dette e den 8v motoren med 112 hk originalt. Eg får ikkje start på an for øyeblikket, men det e noe med +ledningen trur eg. Ikkje noe alvorlig iallefall. :D
knut_olestad Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Denne fortjener virkelig et godt hjem! Har du lagt den ut på vw-audi klubben? Om du ikke er medlem så kan du nok finne noen som er det som kan ordne ei annonse for deg
Astri Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 eg e ikkje medlem der nei... Ja det e derfor eg prøver å selge den. Har ikkje tid eller økonomi sjøl te å ta meg av an, ellers så skulleeg gjerne gjort det sjøl...
Astri Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Ingen som vil redde ein stakars kanin????
Astri Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Då e den mest sannsynlig solgt. Blir henta i dag trur eg. Godt noen vil redde den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå