///Martin Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Vet om en E34 520 som er ombygd til V8(3L). Den har 540 bremser, girkasse, understell og aksling. Men er ikke forsøkt godkjent ombygd. Om jeg skulle prøve på dette lurer jeg på hva som må fremlegges og eventuelt forbedres! Hvordan stiller BT seg til dette?? Noen som har peiling?????? Mvh Martin
Al Bundy Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Erfaringen er at du MÅ søke før du bygger om. Blir ikke donorbil eller motor blombert før du starter ombygingen så får du store vansker med å godkjenne.. Du kan jo begynne å finne frem dokumentasjon på at 520 karosseriet er HELT likt som 540 karosseriet er. Det vil de garantert forlange dokumentajson på.. Lykke til, men jeg hadde ikke giddet det styret.
Tam Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg har fått godkjent ombygging av E34 525 om til M5. Bytter alt og det eneste BT trengte som dokumentasjon er foto dokumentasjon på at alle deler er overført fra M5. Har selvfølgelig papirer på at M5 er tatt inn med mva osv. Men søkte først før ombyggingen startet. Eralltid lettere å søke først og bygge etterpå.
///Martin Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Hmm.. Fryktet at det ville by på litt problemer ja! Jaja må bare unngå å bli tatt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå