Sweet_Protec Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Porta? Båndpass? Lukket? Åssen kasse bør jeg velge da jeg har en E30 Coupe,og ikke har tenkt og volta hatte hylla mi : P Subbene jeg skal bruke er 2x 10'' fra pioneer... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 porta kasse bruker jeg vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Er nettopp det jeg har tenkt to 4 '' porter (H) og elementene vendt utover mot bagasjeluka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 ville hatt store porter oppe på toppen av kassa og elementa mot seteryggene jeg;) de vet jeg virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Prøvd lukka kasse i e-30n,det funker ikke.Båda vent framover og bak.Men ta bort blekket der skiposen skal stå.Kjøre no med to stk 10"vendt inn mot ryggen og porta i hylla.Det funke veldig bra=)Lage jo deg ega hattehylle,eller kjøpe ei på huggern og spare den orginale=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 I e30 må du ha porta kasse, hvis ikke du fjerner blekket der skiposen skal stå som manta-a sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Men beste er porta kasse.For e-30 e jo veldig bra isolert og utn porta slipper lyden og trykket ikke så godt inni coupeen.Baksetet demper mye trykk..Prøvd det meste av løsninger med subber i min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Okei har tenkt til å gjøre det slik, skal bygge meg kassse på mandag ell tirsdag... har kjøpt inn to 3'' porter i dag så blir det, men jeg skal uansett ha elementene bakovervendt for fint utseende. og vil ikke ha de det til å slå i sete ryggen! men det blir vel ikkno bra om jeg setter portene oppover mot hattehylla, har hatt bandpass kasse før og hatt portene bakover samt elementene også. og det tilfredstilite mine behov så blir nok portene og elementene bakover vendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GingeNr1 Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 det beste er å ha både elementer og porter vendt mot bagasjeluka.. spesielt hvis du har port i hattehylla også, for da får du fasefel hvis du setter portene på kassa opp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Japps blir porter og elementer bakovervendt, kommer en Stereo tråd her tenker jeg etterhvert bare det er ferdig, legger ut alt som jeg har tatt bilde av i en sleng så dere kan se fremgangen og hvordan jeg gjorde det, i stede for hvordan jeg skal gjøre det : P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå