Gå til innhold

Åssen kasse i E30?

Anbefalte innlegg

Prøvd lukka kasse i e-30n,det funker ikke.Båda vent framover og bak.Men ta bort blekket der skiposen skal stå.Kjøre no med to stk 10"vendt inn mot ryggen og porta i hylla.Det funke veldig bra=)Lage jo deg ega hattehylle,eller kjøpe ei på huggern og spare den orginale=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei har tenkt til å gjøre det slik, skal bygge meg kassse på mandag ell tirsdag... har kjøpt inn to 3'' porter i dag så blir det, men jeg skal uansett ha elementene bakovervendt for fint utseende. og vil ikke ha de det til å slå i sete ryggen! men det blir vel ikkno bra om jeg setter portene oppover mot hattehylla, har hatt bandpass kasse før og hatt portene bakover samt elementene også. og det tilfredstilite mine behov så blir nok portene og elementene bakover vendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japps blir porter og elementer bakovervendt, kommer en Stereo tråd her tenker jeg etterhvert bare det er ferdig, legger ut alt som jeg har tatt bilde av i en sleng så dere kan se fremgangen og hvordan jeg gjorde det, i stede for hvordan jeg skal gjøre det : P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...