Gå til innhold

Bmw 320 e46 1998 (20" og coilovers på max senk)


rel0ad
 Share

Anbefalte innlegg

Meget bra senkeing :D

Disse hjula ble putta på en gul/sort e46 for ett par sommere siden, bare med spinnere.

Likte de bedre da enn nå, men med tanke på pris har du nok fått mye hjul tipper jeg.

Blir også et stor forandring når du får på plastikk.

NB Ikke glem speil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra senkeing :D

Disse hjula ble putta på en gul/sort e46 for ett par sommere siden, bare med spinnere.

Likte de bedre da enn nå, men med tanke på pris har du nok fått mye hjul tipper jeg.

Blir også et stor forandring når du får på plastikk.

NB Ikke glem speil!!

ja, er mye hjul for prisen ja, ja de boksspeila, ser jo ut som ei pakkeske, er vel bare m3 som er muligheten?

sliter litt med subbing med full bil, så jeg tenkte å ta en samtale til automote å høre hva de gjør, mente å huske de brukte sånn plastikk stoppere? hadde det på e30 automoten min syns jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra senkeing :D

Disse hjula ble putta på en gul/sort e46 for ett par sommere siden, bare med spinnere.

Likte de bedre da enn nå, men med tanke på pris har du nok fått mye hjul tipper jeg.

Blir også et stor forandring når du får på plastikk.

NB Ikke glem speil!!

ja, er mye hjul for prisen ja, ja de boksspeila, ser jo ut som ei pakkeske, er vel bare m3 som er muligheten?

sliter litt med subbing med full bil, så jeg tenkte å ta en samtale til automote å høre hva de gjør, mente å huske de brukte sånn plastikk stoppere? hadde det på e30 automoten min syns jeg å huske.

Snakk med stylingtech, han har m3 look speil som ser heil grei ut til en stor lappe tror jeg..

Høres ut som du trenger x antall cm med gummistoppere på bakdempern ja.. Ring sivert så sender han deg mot en slant tenker jeg.

Vet nok sånn ca hvor mye også han.. Må nesten testes litt dette, varierer fra bil til bil og felg da selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...