BimmerKing Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Noen som kan henvise meg til ett godt selv-vask anlegg? Kjørte den gjennom maskina på shell sist jeg var her, men vil helst vaske selv... Hadde vært greit å få vite om noen plass der det var ett godt selv-vask anlegg
Zaphod Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Tror shell i utkanten av byen (hylla som det heter lokalt) har selv-vasking. Dog en stund siden sist jeg var der......
BimmerKing Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Ok.. Takk. Tips i og omkring Rørvik mottas også med takk Skal dit imorgen Dritete veier overalt, så gullet må koses med
BMW_Stig Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 På rørvik har de en selvvask ved statoil når du kommer inn mot "sentrum" om det kan kalles det. Når du svinger inn mot statoil kjører du forbi 15m ca så har du vaskegarasjen på venstre side ved en ICA butikk. Håper du finner den. Er selv i distriket på påskeferie hjemme hos mor og far.
BimmerKing Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Den skal jeg finne Har vært en gang i Rørvik tidligere, så den skal jeg greie å finne Ser du en sort 318dat så kan det være meg Skal til svigermor som driver en campingplass et stykke utenfor rørvik og blir nok der ett par dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå