maurtin Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 takk, men har ordnet seg nå. Etter å ha demontert halve bilen, feilsøkt og banna og styra på så sjekka jeg alle sikringer til sentrallås og da viste det seg at det manglet en... Gudene vite hvorfor den var vekk. Nå fungerer el.vindu, sentrallås og takluke som normalt:)
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Se på et koblingsskjema til bilen Mener at det finnes et nettsted med koblingsskjema til de fleste bmw.. Noen som har link? Blir litt forundret over at ingen sjekker denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker
Disaster Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Lurer på hvor lenge vaksinen varer ? Ut av mæ sjæl opplevelse
Disaster Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Men tråden til J. Hofstad fungerte den og dilemmaet er at jeg kun har hatt BMW i ca 14 dgr. og derfor ikke kjenner til denne bilen så godt. Men det hjelper seg, har skrudd bil siden jeg var bitte liten så det kommer sikkert masse innlegg fra meg etter hvert, bare vent til jeg blir fortrolig med disse unike kjøretøyene
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Ble så interessert, og imponert av disse bilene jeg, at jeg valgte å utdanne meg til reperatør lette kjøretøy/bilmekaniker på fritiden... Begynte for snart 4 år siden, og med realkompetansevurdering, og eksamen fra bilfagskolen i Østfold, jobber jeg nå på bilverksted, og avlegger fagprøve dette året, håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå