336mik Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Ønsker å kjøpe turbogrenrør til min s38,siden jeg vil konvertere fra kompressor til turbo. Helst da med T4 flens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hadde forøvrig vært fint om det passa inn i en e30,men det er ikke noe must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 selge pressa mi hvis jeg får tak i grenrør. Gjerne kit med grenrør og en passende turbo hvis det er å skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hallo Skal høre med nabon om han skal selge grenrøret sitt. Grenrøret som satt i ppf sin e30 m3 med M5 motor Mvh tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Kan hende den blir til salgs men ikke før han har laget ett som passer i 240 Mvh Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Supert.Hør da evt på pris. Står på tampen til å bygge om det orginale grenrøret til turbo manifoil hvis jeg ikke får tak i noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hvorfor gir du opp kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Har absolutt ikke lyst til å gi den opp,men er lei av å måtte kjøpe reimer til mellom 500 og 1000 kr pr stykk hele tiden. Får det rett og slett ikke til å holde når jeg skal lade på litt ordentlig. Kommer nok ikke til å være i nærheten av den responsen med turbo,men ser på det som et mer driftsikkert alternativ. Har vel i bunn og grunn hatt en av de få e30 i verden med m5 motor og kompressor da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå