ost_ost_89 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hei. Bilen min (99-mod E46 sedan) mangler slitasjevarsleren på bremseklossene bak. Altså den siste ledningen som skal innpå klossene. Det er det lokale verkstedet som har hatt i oppgave å skaffe den, siden den var inne for diverse annet også. De har tatt kontakt med både GS og flere andre delelagre, men finner ingen som kan skaffe den riktige delen. Jeg skulle hatt hann-kjønn kontakt, men de har sendt 5 (!) hunnkjønn i steden. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette problemet? Syns det høres rart ut om jeg har annen kontakt enn resten av samme typen bil :S Her kommer et bilde at den kontakten som sitter på bilen (alså hunnkjønn kontakten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hmm, ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Hørt med Autotrio? Selv hadde jeg noe lignende på min E36- men husker ikke om det var hann-eller hunnkjønn på kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå