cazber Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Skulle ha min E39 98 mod. på EU kontroll på torsdag. Sjekket derfor at alle lys virket i forrige uke. Da virket ikke ryggelysene, og blinklysindikatorene i instrumentpanelet. Trodde ikke dette var så viktig, så jeg sendte den på kontroll. Da viser det seg at når tenning er av, og jeg setter på park lys, så går blinklysene på i stedet (blinker ikke, men lyser). Bilen er importert, så jeg må slå på lyset selv. Har av og til glemt lyset på, men nå går ikke det. Lyset virker fint med tenning på, men når tenningen er av, så går ikke lyset på. Fjernlysindikatoren i instrumentpanelet virker heller ikke. Noen som har peiling på hvor jeg skal begynne å søke ? TIA Karl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cazber Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Glemte å si at jeg har halv xenon (hvis det skulle ha noe å si) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cazber Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Da er noe løst. Det er tydligvis slik at hvis en parklyspære ryker, så lyser blinklyset i stedet. I mitt tilfelle var den ene pæren gåen, og den andre hadde dårlig kontakt. Skiftet begge, og nå virker parklyset som normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå