rel0ad Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 hvordan får jeg av side blinken? fram blink, må jeg vel plukke av frontlykta
rel0ad Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 nei, må man ned med fanger for å få ut fram side blink?
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Hei! På min bil så var det seperate blinkers og forntlykter. Jeg har en E34, så jeg vet ikke omd et er det samme på din. Men om du har hel lykt med nær, fjern og blinklys i samme glasset, så tror jeg nok du må ut med hele. Om ikke skal det trolig være seperat. Men det er trangst som F***
rel0ad Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 hehe, kanskje en fordel å ha med hvilken bil, e46 sedan, 1998
Johnny Bravo Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 du må bruke et skrujern og stikke ned i det hullet på flensen til framskjermen der panseret ligger inntil framskjermen. Men det er ikke den tappen du ser som skal trykkes på, det er bak den. Trykk ned og vipp fram samtidig. Vanskelig å forklare, men... Jeg fikk det ikke til før jeg hadde skrudd ut hele lykta med blinklys og da så jeg hvordan det var og da var det kjempelett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå