monsholm Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Hei. Jeg har en 98 318i e46 sedan med facelift fra 2002. Kunne tenke meg å få xenon både i hovedlyktene og i grøftelysa mine. Og kanskje blåaktige angeleyes til park. Noen som har lyst å hjelpe meg med råd til xenonsett som passer? Er ikke helt sikker på hvilkene pærer som står i, men har hørt noe om HB4 i grøftelysene? (M-tech framfanger med orginale m-tech foglights) Håper noen har erfaring, kunne tenke meg over 6000k, kanskje 10k også
Sommerfelg Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 www.dybviktrading.no selger xenon sett du kan bruke til grøftlys, jeg kjøpe 8000k til min e46 der.. Jeg vet ikke hvilke pærer som går til kjørelysene dine, men de har sikkert et sett til det også har noen dårlige bilder av Angeleyes og xenon i grøftlysene min på tråden om min bil =)
monsholm Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Tusen hjertelig takk. Fant akkurat det jeg trengte! Kjøper HB4 for tåkelykter, h7 til nærlysene og "xenon look" pærer til park
Sommerfelg Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 no problem;) sjekk www.gsbildeler.no der har den Angeleyes til deg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå