CalnoR Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 har en e30 m3 kasse på handa, og lurer på hvor mye hk og nm den tåler.. skal ha den i et turbo prosjekt.. noen som kan gi meg et kjapt svar på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Det kommer annpå mye rart det. Men dei kassene der tåler lett 400hk Jeg har sett di ryke med 270hk. Du kan få kassene til å holde til 800hk hvis du ikke gjør dette-> -Villmanns giring -Gire over 7500RPM -Dragslics -Rivstarter Jeg anbefaler deg til å bytte sync-ringene å når du først demonterer kassen kan du også ta å file vekk 5mm på siden av annenhver tann. Det er viktig att du filer med en slags skrå. Mest oppe og minst nedepå. Jeg annbefaler å gjøre dette fordi da "ramler" girene mye lettere på plass og du kan da gire på 10000rpm om du vill. Du filer der tennene møter hverandre. Grunnen til dette er ikke att kassene er svake. men det er dette som er det svakeste leddet på getrag 262cr kassene og 265 og for den del. Di tåler ikke bommgiring å det løser man på denne måten å kassen tåler pluttselig mycket stryk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 takk for svar! da ser det ut til at det blir en sånn kasse med filte synkringer hva er forresten en ok pris for en 262cr kasse i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Det er ikke sync ringene du skal file. Det er tennene på tannhjulene. Når du filer annenhver tann blir det lettere for tennene å gli inni hverandre i høy fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå